Mi ciudad .

Ejercicio 1.

Me encanta mi ciudad — Ես սիրում եմ իմ քաղաքը

Sevilla -Սևիլյան

Aquí se vive muy bien.Sevilla es una ciudad muy alegre y muy bonita . Además , los sevillanos en general somos muy abiertos.

Hay muchísimos monumentos y sitios bonitos , como la Torre del Oro , la catedral , la Giralda , el barrio de Santa Cruz … Y, lo más importante : hay muchos lugares para comer bien y salir . Aqui se come muy bien . Además , el clima es muy bueno , siempre hace sol , aunque en verano hace demasiado calor .Mis recomendaciones : un paseo por la ribera del río Guadalquivir ; es muy agradable , sobre todo en verano .

Դու այստեղ շատ լավ ես ապրում։Սևիլյան շատ ուրախ և շատ գեղեցիկ քաղաք է: Բացի այդ, ընդհանուր առմամբ, սևիլյանցիները շատ բաց են: Կան բազմաթիվ հուշարձաններ և գեղեցիկ վայրեր, ինչպիսիք են Torre del Oro- ը, տաճարը, Giralda- ն, Santa Santa Cruz թաղամասը … Եվ, ամենակարևորը, կան շատ տեղեր, որտեղ կարելի է լավ ուտել և դուրս գալ։ Դուք այստեղ շատ լավ կուտեք։ Բացի այդ, եղանակը շատ լավ է, միշտ արևոտ է, չնայած ամռանը շատ շոգ է: Իմ առաջարկությունները. Զբոսանք Գվադալկիվիր գետի ափին: Դա շատ հաճելի է, հատկապես ամռանը: Խուլիան Կաբալլերո

Zaragoza

Zaragoza está muy bien situada : esta entre Barcelona y Madrid , y ahora esta conectada con esas dos ciudades con el tren de alta velocidad .Además , tambien esta cerca de los Pirineos y bastante cerca del mar . Una de las cosas que más me gusta de Zaragoza es que hay tres rios . El más impresioante es el Ebro .También hay edificios muy bonitos , como la basilica del Pilar , la Seo o el museo Pablo Gargallo . Mis recomendaciones: hay que venir a Zaragoza durante las fiestas del Pilar , el 12 de octubre .

Սարագոզա

Սարագոզան շատ լավ է տեղակայված . Այն գտնվում է Բարսելոնայի և Մադրիդի միջև, և այժմ արագընթաց գնացքով այն միացված է այդ երկու քաղաքներին:Բացի այդ, այն նաև մոտ է Պիրենեային և բավականին մոտ է ծովին: Սարագոզայի մասին ինձ ամենաշատը դուր եկավ այն է, որ երեք գետ ունի : Առավել տպավորիչ էր Ebro- ն: Կան նաև շատ գեղեցիկ շինություններ, ինչպիսիք են Պիլարի բազիլիկը, Սեոն կամ Պաբլո Գարգալոյի թանգարանը: Իմ առաջարկությունները. Դուք պետք է գաք Սարագոզա, Fiestas del Pilar- ի ժամանակ, հոկտեմբերի 12-ին:Էսթեր Ռուիզ

Pontevedra

Pontevedra es una ciudad preciosa . Tiene un casco antiguo muy bonito , con las tipicas casas de piedra ; hay muchas plazas y muchos bares con terraza . También hay muchos restaurantes donde se come muy bien. Es una ciudad pequena , y se puede ir a pie a casi todol los sitios . Pontevedra no tiene playa , pero hay muchas y muy bonitas que estan muy cerca. Mis recomendaciones:las fiestas de la Virgen de la Peregrina , en agosto . Durante esa semana hay muchos conciertos y mucha vida en las calles .

Պոնտվեդրա

Pontevedra- ն գեղեցիկ քաղաք է: Այն ունի շատ գեղեցիկ հին թաղամաս ՝ բնորոշ քարե տներով; և բազմաթիվ հրապարակներ և բազկաթոռներով բազում բազբերներ: Կան նաև շատ ռեստորաններ, որտեղ շատ լավ կարող եք ուտել: Դա փոքր քաղաք է, և կարող եք քայլել գրեթե բոլոր վայրերում: Pontevedra- ն լողափ չունի, բայց կան շատ ու շատ գեղեցիկ, որոնք շատ մոտ են: Իմ առաջարկությունները. Virgen de la Peregrina- ի տոնակատարությունն է օգոստոսին: Այդ շաբաթվա ընթացքում փողոցներում կան բազմաթիվ համերգներ և կյանքով լեցունն է :

Ձայնագրության մեջ խոսվում է Սարագոզա քաղաքի մասին։

Ejercicio 2.(A)

Mi barrio

Mi barrio es bastante feo .-Իմ թաղամասը բավականին տգեղ է:

En mi barrio las calles son estrechas . -Իմ թաղամասում փողոցները նեղ են:

Mi barrios es muy tranquilo.-Իմ թաղամասերը շատ հանգիստ են:

Mi barrio está lejos del centro .-Իմ թաղամասը հեռու է կենտրոնից:

En mi barrio no hay ninguna iglesia . -Իմ թաղամասում եկեղեցի չկա:

Ejercicio 2.(B)

Mi barrio es pequeño y tranquilo .Իմ թաղամասը փոքր է և հանգիստ :

En mi barrio hay aeropuerto . Իմ հարեվանությամբ օդանավակայանն է :

En mi barrio no hay ningún restaurante y plaza . -Իմ թաղամասում չկա ռեստորան և հրապարակ:

Lo que más me gusta de mi bario son verdes en mi vecindario y tranquilo .-Այն, ինչ ինձ ամենաշատը դուր է գալիս իմ թաղամասին կանաչ արտերը և հանգստությունը ։

Lo que menos me gusta de mi barrio es que son muy ruidosos. -Այն, ինչ ինձ ամենաքիչը դուր է գալիս իմ հարևանի մասին նրանք շատ աղմկոտ են ։